Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
    И аз не знам, ще бъде в режим 6, а свързването става само на едното реле така ли, в смисъл плюса и минуса са ясни, а другите два кабела има ли значение кой къде да сложа на дадените от теб позиций?
    Не, няма значение това как свържеш пинове 5 и 6 спрямо COM1 и NO1


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Ок, утре ще се занимавам и ще пиша резултата, мерси колега и се извинявам за тъпите въпроси!
      Alfa 166jtd,1999

      Comment


      • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
        Ок, утре ще се занимавам и ще пиша резултата, мерси колега и се извинявам за тъпите въпроси!
        Няма защо да се извиняваш, защото няма нищо тъпо в това човек да се интересува и да пита.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Тези дни си карам JTD-то че нали на другата кола съм за смяна на водна помпа и докато чакам пети и помпа си карам другата кола.Видях че не свети единия заден габараит,по точно левия който е на капака на багажника.Реших че е изгоряла грушката и я смених,но греда пак не свети.Веднага загрях че ставa въпрос за снопа кабели който е между купето и капака на багажника,размърдах го и светна.Явно някъде там има прекъснат кабел.Въпроса ми е как да процедирам,как да махна самия маншон и кой кабел да проверя,по цвят ли как ли?
          П.С само габарита не свети крушката на задна и тази за мъгла си бачкат.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
            Тези дни си карам JTD-то че нали на другата кола съм за смяна на водна помпа и докато чакам пети и помпа си карам другата кола.Видях че не свети единия заден габараит,по точно левия който е на капака на багажника.Реших че е изгоряла грушката и я смених,но греда пак не свети.Веднага загрях че ставa въпрос за снопа кабели който е между купето и капака на багажника,размърдах го и светна.Явно някъде там има прекъснат кабел.Въпроса ми е как да процедирам,как да махна самия маншон и кой кабел да проверя,по цвят ли как ли?
            П.С само габарита не свети крушката на задна и тази за мъгла си бачкат.
            Цепни гумения маншон, вероятно са напукани изолациите на жиците, възможно е и да имаш прекъсната, изолирай всички които не ти харесат, ронят се, и са твърди. При мен беше много интересно като включвах задна скорост, се отваряше багажника.
            Last edited by Доко; d.m.y г., 19:57.

            Comment


            • Те снимки:
              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=10
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Тези дни си карам JTD-то че нали на другата кола съм за смяна на водна помпа и докато чакам пети и помпа си карам другата кола.Видях че не свети единия заден габараит,по точно левия който е на капака на багажника.Реших че е изгоряла грушката и я смених,но греда пак не свети.Веднага загрях че ставa въпрос за снопа кабели който е между купето и капака на багажника,размърдах го и светна.Явно някъде там има прекъснат кабел.Въпроса ми е как да процедирам,как да махна самия маншон и кой кабел да проверя,по цвят ли как ли?
                П.С само габарита не свети крушката на задна и тази за мъгла си бачкат.
                Аз резнах целия сноп, купих си силиконови кабели парчета около 50 см и ги съединих с устър клеми. Това накратко.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Аз резнах целия сноп, купих си силиконови кабели парчета около 50 см и ги съединих с устър клеми. Това накратко.
                  И аз мисля, че е най-добре да се сменят всички проводници. Щом на един му е дошло времето да прави мизерии, вероятно ще го последват и други.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Това ще го правя в събота,че през седмицата е тъмно докато свърша работа.Такива малки устер клеми имали?
                    П.С няма мира от тия 166-ци ден не минава без да съм в някое приключение,но пък ми е интересно и забавно,не си ги давам и това е.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      Това ще го правя в събота,че през седмицата е тъмно докато свърша работа.Такива малки устер клеми имали?
                      П.С няма мира от тия 166-ци ден не минава без да съм в някое приключение,но пък ми е интересно и забавно,не си ги давам и това е.
                      Още по-добре от клемите е проводниците да се запоят посредством калайдисани спайки и термофитен шлаух отгоре. Може и качествена изолационна лента. Така става по-здраво и по-компактно.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Още по-добре от клемите е проводниците да се запоят посредством калайдисани спайки и термофитен шлаух отгоре. Може и качествена изолационна лента. Така става по-здраво и по-компактно.
                        Устър клемите не са в шлауха, едните са в капака другите са под кората. И въобще не пречат, кой ще си играе да запоява, с клеми стана супер.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Любо,"копни" ги тия снимки в твоята тема че вече трудно ги намирам
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Още по-добре от клемите е проводниците да се запоят посредством калайдисани спайки и термофитен шлаух отгоре. Може и качествена изолационна лента. Така става по-здраво и по-компактно.
                            Точно така, в автомобилите устер клеми никои не слага, защото от вибрации, понякога се охлабват и си навличаш неприятности.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • А може и с т.н. бързи връзки - стискат се кабелите и после се загряват, при което пускат нещо като силикон и се запечатват.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                                Точно така, в автомобилите устер клеми никои не слага, защото от вибрации, понякога се охлабват и си навличаш неприятности.
                                с тези клеми няма проблем те са пробивни т.е. има крачета които се забиват в проводника и контактуват , няма как да се разхлабят

                                https://www.google.bg/search?q=%D0%B...w=1680&bih=924
                                GTV 2.0 TS 16V 1998
                                HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

                                Comment

                                Working...
                                X